Logo

Man kan skapa på många sätt. Datorn erbjuder en del roliga möjligheter. Jag, Sara, har gjort några logotyper....


Min brors firma! (Det är Stina, vår dotter, som tagit fotot på Fixa, Lars hund).


Konst i Kvadrat, konstrunda i Borlänge - Falun. Jag gjorde grunden till denna logo sedan har Annette Brosset satt sin prägel på den. Se under rubriken länkar.


Till medeltidsmarknaden på Gammelgården, Borlänge, så valde jag att göra en logo baserad på ett foto av den staty som står inne på denna hembygdsgård.


Min egen där jag använde mig av den tovade "svirveln" jag gjorde för några år sedan.

Kommentarer
Postat av: AmjeW

Hej!

Härligt med dessa loggor!!!

En underbar sidogrej Sara! : )



Kramar AmjeW

2009-08-20 @ 16:29:04
URL: http://amjew1.blogspot.com
Postat av: jsmt

Det gäller att skapa i alla lägen! Med datorn blir det bara en annan form. Kram! / Sara

2009-08-21 @ 08:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0